Thursday 21 July 2016

Dia yang aku sayangi





22.07.2016 Tiba - tiba aku dapat satu pesanan dari seorang sahabat yang aku kasihi dunia akhirat. Sahabat yang sebetulnya aku menjadi matang bila bersamanya. I have something to tell u. Will u promise me u will never tell anyone till the day come ? U have to tell me jugak even u dont want kan haha. Okay, as we promised in the name of Allah i will never tell anyone about this. Dan aku masih tertanya tanya, ada apa sebenarnya dengan dia. 

Lama aku perhati berbulan aku tunggu. hari ini dia dengan rela hati untuk berkongsi. Takut, aku takut kalau hehe kalau yang dia mau share tu pasal 'KAMI' tapi aku sudah siap untuk terima semuanya. Sekali lagi pesanan ringkas tapi cukup menyakitkan, Allah. Airmata tidak henti mengalir aku mau percaya atau semua ni 'Prank' satu satu dia ceritakan. 




Ya aku rasa aku bukan mimpi. Aku tiba tiba sedar. Ini jawapan dari Allah untuk ak ? macam macam perkara negative yang aku fikir. Eya. menyakitkan. Untuk 'Dia yang aku sayangi' bertahan dan tetaplah untuk terus kuat dan berjuang demi mereka. Ak akan tetap disisi dan terus menyokong. 


Maasalamaah 🙋



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Masih Disini