Wednesday 20 July 2016

Langkah Pertama

Assalamualaikum Wbt. Alhamdulillah masih ingat pussword account nie. Lepas dari 'Stalk' blog org lain untuk mencari semangat yang hilang terkenang pulak blog yang sudah sekian lama ditinggalkan tanpa jejak ni. First step lepas "Meng-Clearkan" semua post yang dulu dulu tu. Masih macam dulu, masih ada peluang untuk meneruskan hidup. Yang berbeza mungkin umur dan paling berbeza mungkin 'Karekter' insyaAllah akan lebih baik dari sebelumnya. 

 Lama 'stop' sebab malas dan tidak punya ruang untuk menaip lagi. Sekarang mmg kerja menaip menaip dan menaip dan duduk depan PC dan humm sudah rindu untuk menaip diruang maya ni semula. Membebel sorang sorang tanpa ada kutukan dan tanpa ada 'Komenan' hehe masih belajar untuk kembali bergiat aktif 'berbicara di alam maya' semoga sedikit sebanyak bolehlah merawat duka sengsara aiseh. Dulu masa mula mula berjinak dalam dunia blog ni sebab waktu 'down' sangat tiada tempat mengadu dimana tidak ada yang melontar 'komenan' yang negative.

Sampailah terjumpa satu blog nie yang semakin baca semakin buat lagi jatuh 'cinta' dengan dunia blog. Sampai harinie masih baca setiap 'post' beliau. Dan harini sekali lagi berjinak kembali. Maaf la dunia blog bukannya mau jadi 'parasit' tapi betullah bila rasa 'down' dan tidak punya tempat meluah atau berkongsi masalah yang bertimbun dan bertimpa timpa datang ni rasanya buka blog dan baca setiap post terutamanya dari insan yang 'senasib' buat kan diri rasa 'Allah bukan kasi ujian cuma pada aku' dan tiba tiba rasa 'ter-motivated' dan kembali hidup semula. 

Ya Allah untuk yang "Senasib" semoga kita sama sama untuk terus berdiri dan me-motivasi' kan diri sendiri. Jangan lupa yang Allah tu tempat pertama untuk kita berkongsi. Salam sayang dari insan kerdil dengan nama  

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Masih Disini